index
Emne
Tekster
1 5/2
Intro til kurset og til eksamen
Intro. Kommunikationsstrategi DMMK Kapitel 1 Forudsætninger og definitioner
2 12/2
Teori og modeller
DMMK Kapitel 2 Teori og modeller
3 19/2
Digital markedsføring og Markedskommunikation
DMMK Kapitel 3 Kommunikationsstrategi
4 26/2
Social øøøøkapital Big Data
DMMK Kapitel 4 Social kapital - jeg, mig og mine venner Case 3 Big data og Business Intelligence
5 5/3
Eksternt indlæg Kommunikationsstrategi
Martin Broberg, ejer af .diction (se diction.dk) DMMK Kapitel 5 Virksomheden på de sociale medier
6 12/3
Digital adfærd Brand-positioning Forretningsmodeller
DMMK Kapitel 6 Online-forbrug og -adfærd Kapitel 7 Digital brand-positionering Kapitel 8 Digitale forretningsmodeller Gruppearbejde; Eksamensprojekt
7 19/3
Gruppefremlæggelser Opsamling Corporate branding
Eksamensprojekt Opsamling 1 Rita Mårteson: Corporate branding i kommunikationssamfundet (på Absalon)
8 26/3
Webdesign og SEO
CMS, Husk Laptop og netadgang! DMMK Kapitel 11 Webdesign Kapitel 12 Search engine optimization (SEO)
Content marketing Interkulturel markedskommunikation
DMMK Kapitel 9 Content marketing Kapitel 10 Interkulturel markedskommunikation
10 9/4
Online-annonceringI Medieindkøb
11 23/4
Influencers Præsentationer
Influencers (PP uploades efter lektionerne)
12 30/4
Præsentationer Eksamen
Præsentationer; TooGoodToGo, Richter, Cykelexpressen m.fl. Indholdsfortegnelse/struktur til eksamen ad hoc OBS intet PowerPoint
13 7/5
Eksamenstræning Online retorik Repetition
Ditte Maria Bergstrøm: Online retorik Repetition DMMK
14 14/5
Eksamenstræning Evaluering